FSA K-Force We

Specificaties

Shifter


De We shifters communiceren doormiddel van ANT+ met de voorderailleur. De shifters zijn verkrijgbaar in de maten "large" en "small". Hiermee hebben ze de eerste groepzet op de markt gebracht waarbij je de maat van je shifters kunt kiezen! Deze shifters zijn voorzien van een knoopcelbatterij (2023) waardoor hij kunt communiceren met de voorderailleur. De hendels zijn gemaakt van carbon. de shifters zijn afgewerkt met een carbon structuur en een vakje goudkleur.

 

 

 


Voorderailleur


De kooi van de We voorderailleur is gemaakt hard staal waardoor stijf en slijtvast is! De kleine LED-lampjes aan de bovenkant geven de batterijstatus weer.Dit gebeurd in de kleuren: blauw, geel en rood. Mocht u het systeem volledig leeg rijden, schakeld de voorderailleur automatisch naar het binnenblad zodat u altijd thuis kunt komen. Wanneer u het systeem lange tijd niet zal gebruikten kan het systeem gemakkelijk uitgezet worden met de "power" knop. Doormiddel van de K-Force We app kun je zien hoeveel schakelingen de derailleurs nog kunnen maken met de huidige acculading.De voorderailleur is afgewerkt met een carbon structuur en een vakje goudkleur.


Achterderailleur


 

De 11s achterderailleur kan een 32t cassette aan. Hiervoor hoef je geen aparte aanpassingen te doen.De derailleurs zijn beter af te stellen dan welk systeem dan ook. Doormiddel van de "Set" knop in te drukken op de voorderailleur, is het mogelijk de derailleur in microstapjes af te stellen. Hiermee behaal je een geruisloos en perfect schakelend schakelsysteem! De derailleurwieltjes zijn gemaakt van composiet materiaal waardoor ze licht draaien. De achterderailleur is afgewerkt met een carbon structuur en een vakje goudkleur.

 


Rem


De nieuwste en meest geavanceerde dualpivot remmen op de markt worden ze genoemt. De remmen van de FSA We groupset zijn compact, lichtgewicht én aerodinamisch! Ook geven deze remmen de gelegenheid om met 28mm banden te rijden! De remmen zijn afgewerkt met een carbon structuur en een vakje goudkleur.

 

 

 

 


Crankstel


Het K-Force crankstel beschikt over een gegoten aluminium as en holle carbon crankarmen. Deze materialen en vormgeving resulteert in uiterste stijfheid en een lichtgewicht crankstel! Dit crankstel is verkrijgbaar in verschillende lengtes en verhoudingen. Het crankstel is afgewerkt met een carbon structuur en een vakje goudkleur.

- 165mm, 170mm, 172.5mm, 175mm, 177.5mm en 180mm

- 53/39, 52/36 en 50/34


Ketting


De K-Force ketting heeft een breedte van 5.6mm en heeft een vernikkelde afwerking. Zijn 246 gram heeft hij te danken aan holle ponspennen en opengewerkte schakels. De K-Force ketting staat bekend om zijn stilte en slijtvastheid.

 

 

 

 


                                                 

Cassette


De 11s K-Force cassette weegt maarliefst 198 gram! FSA heeft dit bereikt door een aantal titanium tandwielen te gebruiken. FSA brengt de cassette uit in de verhoudingen: 11/25, 11/28 en 11/32. 

 

 

 

 

 

 


 

Batterij


Deze 7.4V Li-ion batterij gaat ongeveer 4.000 tot 6.000 km mee. Dit hangt af van het schakelgedrag van de berijder. Wanneer de accu keeg gereden is, moet hij ongeveer 1,5 uur aan de oplader liggen. De batterij word opgeladen via de achterderailleur. Hiervoor dient er één kabel losgemaakt te worden. Deze lichtgewicht batterij kan gemakkelijk verwerkt worden in de zadelpen. 

Beschrijving

FSA? Schakelgroep? Inderdaad! FSA heeft de K-Force We groepset op de markt gebracht! Met een compleet nieuw project gaat FSA proberen een gat in de markt te slaan door de concurentie aan te gaan met Shimano, Campagnolo en Sram. In 2015, tijdens de Tour de France, kwam FSA met een prototype. Deze groepset werd getest door de wereldkampioen van 2015: Michał Kwiatkowski. Nu, 2 jaar later, is de groepset gelanceerd. Maar wat maakt deze groepset nou zo speciaal? De We groepset is een hybride groepset! Dit houd in dat hij deels draadloos is. De shifters staan in eeen draadloze connectie met de voorderailleur. Dit betekend dat je nog maar 2 kabels over je stuur hebt lopen! De batterij staat, doormiddel van een kabel, in verbinding met de voor- en achterderailleur. Hierdoor is het systeem weer compleet. De communicatie tussen de shifters en de voorderailleur verloopt via ANT+. De reden dat FSA ANT+ boven Bluetooth heeft gekozen is omdat ze met ANT+ een storingsvrije communicatie konden garanderen! 

Heeft u vragen over dit product? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier en u ontvangt snel antwoord! 

Contactformulier

Uw vraag is verstuurd! We nemen spoedig contact met u op.

Belt u liever direct? Dat kan naar 0172 - 602317 of stuur tijdens onze openingstijden een whatsapp naar 06-24690529

Ma Gesloten  
Di t/m Vr 09.00 - 17.30  
Zaterdag 09.00 - 16.30  
Zondag Gesloten  

Bezoeken buiten openingstijden mogelijk op afspraak